חוויות מגורים

בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה שבה הלקוחות הבאים לרכוש דירה, אינם מתעניינים רק באיכות הדירה ובמפרט היוקרתי שהיא מציעה, אלא גם בחוויות המגורים שיש לאזור להציע אשר לעיתים חשובים הרבה יותר מהדירה עצמה. כיום מי שעוסק בשיווק דירות למגורים, יודע שלא מספיק לשווק את הדירות עצמם, את כמות החדרים, הפוטנציאל הגלום בתוכה או מספר כיווני האוויר אלא כיום אתה משווק את האזור כולו, את הפוטנציאל שיש באזור המגורים, קרבה לצירי תנועה, בתי ספר וגנים במרחק הליכה, מרכזי בילוי ופנאי ועוד מגוון אופציות אשר מקנות חוויות מגורים, שכול רוכש דירה מחפש לו ובשביל משפחתו. לקוחות פוטנציאלים לרכישת דירות, מחפשים את הקהילתיות, סביבה חמה ולא מנוכרת, שיתופיות, מתקנים משותפים, שטחים ציבוריים למפגשים קהילתיים ועוד מגוון מקומות לצרכי הווי חברתי, שכל אחד היה רוצה שילדיו יגדלו בסביבה חברתית שכזאת.

חוויות מגורים – המקום בו חלום ומציאות נפגשים

החלום של כל אחד מאתנו הוא שבמרחק הליכה מביתו, הוא ימצא מענה לכל הצרכים שלו ושל בני ביתו החל ממוסדות חינוך, מרכזי בילוי, מרכזי קניות, בנקים, תחבורה ציבורית ועוד מגוון אפשרויות אשר יעצימו את הפרקטיות בסביבת המגורים. פיתוח סביבתי הוא חלק בלתי נפרד כיום כאשר מחליטים, על ביצוע פרויקט לבניית בנייני מגורים וזאת מעצם הידיעה כי הציפייה של הלקוחות כאשר הם מגיעים לרכוש דירה, היא לחוויות מגורים משמעותיות אשר ישפיעו על איכות חייהם, יחסי שכנות נאותים ותחושה שהכול נמצא ממש מתחת לבית ולא תלויים ברכב, עומסי תנועה ואילוצי זמן מיותרים אשר פוגעים בהנאה. חברות קבלניות שמות דגש על שילוב של אטרקציות בשטחים ציבוריים בקרבת בנייני המגורים, הקמת מועדון לדיירים בבניין עצמו במטרה ליצור קרבה בין השנים, הקמת פארקים, מתקני ספורט, ספסלים, מסלולי ריצה, שבילים להליכה ועוד מגוון אטרקציות אשר מעשירות חוויות מגורים ותורמות לרמת חיים גבוהה.